Αισθητικός, απόφοιτος του τμήματος Αισθητικής του ΑΤΕΙΘ
-Ο Αλεξανδρίτης είναι το καλύτερο laser!
-Τα διοδικά laser είναι όλα το ίδιο και λιγότερο αποτελεσματικά απο τον Αλεξανδρίτη!
-Με το laser θα απαλλαγείτε από την ανεπιθύμητη τριχοφυΐα σε 6 συνεδρίες για πάντα!
Τελικά τι ισχύει από τα παραπάνω και τι όχι για τα laser αποτρίχωσης;
Είναι τελικά ο Αλεξανδρίτης το καλύτερο laser;
Καταρχάς, laser όλων των ειδών, όπως και Αλεξανδρίτη, μπορούν να έχουν και τα κέντρα αισθητικής, εφόσον εδώ και 5 χρόνια θεωρείται νόμιμα αισθητική πράξη και όχι ιατρική.
Έχει επικρατήσει βέβαια να υπάρχουν κάποια μοντέλα μόνο σε δερματολόγους και πλαστικούς λόγω όμως συμφωνιών και μονοπωλίων.
Επίσης, κάτι πάρα πολύ σημαντικό που ο κόσμος δεν γνωρίζει, είναι ότι ο Αλεξανδρίτης αναφέρεται στο μήκος κύματος του φωτός και όχι στο μοντέλο. Επομένως υπάρχουν μηχανήματα που είτε δίνουν βολές εξ επαφής, είτε χρειάζονται gel κατά την εφαρμογή κτλ. Όλα όμως πρέπει να εκπέμπουν στα 755nm.
Όσον αφορά στα αποτελέσματα του Αλεξανδρίτη, μπορείτε να ανατρέξετε σε επιστημονική έρευνα από γερμανικά πανεπιστήμια βασισμένη σε νούμερα. Μπορείτε να τη διαβάσετε στα αγγλικά εδώ.
Στην έρευνα αυτή, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι ως προς την απώλεια της τριχοφυΐας και τη μονιμότητα, μετά από 6 συνεδρίες, καλύτερο laser είναι το διοδικό με μικρή όμως διαφορά από τον Αλεξανδρίτη. Επίσης η αποτελεσματικότητα και στα 2 είδη laser είναι κοντά στο 75% μετά από 6 συνεδρίες. Επομένως με βάση τα παραπάνω δεδομένα της γερμανικής έρευνας καταρρίπτεται ο μύθος ότι ο Αλεξανδρίτης είναι το καλύτερο laser. Τα ίδια ποσοστά αποτελεσματικότητας έχει αναρτήσει στο site της και η μεγαλύτερη κατασκευάστρια laser Αλεξανδρίτη.
Είναι όλα τα διοδικά laser ίδια;
Καταρχάς, τα διοδικά laser εκπέμπουν είτε στα 808nm, είτε στα 810nm. Στα διοδικά laser πολύ σημαντική είναι η οπτική ισχύς ανά cm2 της κεφαλής. Βέβαια, πολλά δερματολογικά κέντρα ή κέντρα αισθητικής διαφημίζουν ότι έχουν laser υψηλής ισχύος πχ με 2500 ή 5000 watt ανά cm2 κεφαλής, ενώ στην πραγματικότητα αυτή είναι η ισχύς του μηχανήματος.
Επίσης, πολύ σημαντικό είναι και το μέγεθος της κεφαλής σε σχέση με την ισχύ. Όσο μεγαλύτερη είναι μια κεφαλή διοδικού, πχ πάνω από 1,1 με 1,2 cm2, τόσο μεγαλύτερη είναι και η διάθλαση. Αυτό σημαίνει ότι το laser χτυπά 100% το φως στο κέντρο της κεφαλής, αλλά είναι πιο αδύναμο στις άκρες της, με αποτέλεσμα να μην είναι ομοιόμορφο το αποτέλεσμα. Βέβαια, τα πιο εξελιγμένα μηχανήματα έχουν καταφέρει να λύσουν το πρόβλημα αυτό.
Τελειώνουμε όντως στις 6 συνεδρίες με το laser;
Η φράση αυτή με τα παραπάνω αποτελέσματα της γερμανικής έρευνας είναι αναληθής και όποτε την ακούμε θα έπρεπε να μας προβληματίζει για τον επαγγελματισμό του χώρου από τον οποίο προέρχεται.
Υπάρχουν περιπτώσεις που θα τελειώσουν στις 6 συνεδρίες, αλλά αποτελούν σπάνια φαινόμενα και όχι το γενικό μέσο όρο. Επίσης, όλα τα αποτελέσματα μελετών αναφέρονται κατά μέσο όρο, ένα χρόνο μετά την τελευταία συνεδρία. Επομένως, δεν υπάρχει ακριβής αριθμός συνεδριών για το επιθυμητό αποτέλεσμα και φυσικά πολύ σημαντικό ρόλο παίζει το πώς ανταποκρίνεται ο κάθε οργανισμός στο laser.
Αυτό που είναι όμως σίγουρο είναι ότι μετά το πέρας των εφαρμογών, θα πρέπει να γίνεται μια συντήρηση κάθε 6-12 μήνες. Αν αυτό δε συμβεί, τότε το περιστατικό ανήκει στις εξαιρέσεις.
Επίσης, κάτι που πολλοί αμελούν είναι το γεγονός ότι ο οργανισμός μας με τα χρόνια μπορεί να παράγει νέα τριχοφυΐα. Μπορεί δηλαδή να έχουμε ξεμπερδέψει με την υπάρχουσα τριχοφυΐα, αλλά υπάρχει πιθανότητα οι ορμόνες μας να ενεργοποιήσουν άλλους θύλακες! Σκεφτείτε ότι στο πρόσωπο υπάρχουν περίπου 500-1000 θύλακες ανά cm2 και που φυσικά στις γυναίκες δεν είναι όλοι ενεργοί διότι διαφορετικά δεν θα χρειαζόταν laser αλλά καθημερινό ξύρισμα!
Έτσι λοιπόν πρέπει να γνωρίζουμε ότι μπορεί να είμαστε ικανοποιημένοι από το παρόν αποτέλεσμα, αλλά δεν γνωρίζουμε τι θα συμβεί στο μέλλον. Αυτό οφείλουμε να το λάβουμε σοβαρά υπόψιν ειδικά στις περιπτώσεις που ξεκινάνε τις εφαρμογές laser άτομα που βρίσκονται στην εφηβεία.
Τα laser αποτρίχωσης έχουν δώσει πραγματική ανακούφιση στο πρόβλημα της ανεπιθύμητης τριχοφυΐας. Το γεγονός όμως ότι υπάρχει πληθώρα μηχανημάτων πρέπει να γεννά την ανάγκη στον υποψήφιο πελάτη να κάνει την έρευνά του και μετά να αποφασίσει σε ποιον χώρο θα απευθυνθεί.
Σαφώς, είναι σοβαρό δέλεαρ, κυρίως οικονομικό, η αποτελεσματικότητα σε 6 συνεδρίες, ανέφικτη όμως από την άλλη μεριά. Ας μην απογοητευόμαστε λοιπόν όταν ακούμε από επαγγελματίες αισθητικούς την αλήθεια με επιστημονικά αποτελέσματα για τον αριθμό των συνεδριών, όπως επίσης και τι να περιμένουμε κατά τη διάρκεια των εφαρμογών. Καλό το marketing και τα μεγάλα λόγια, αλλά στο βωμό του χρήματος δεν γίνεται να χαρακτηρίζεται «ιατρική», μια πράξη που είναι αισθητική και αφορά την ομορφιά!
Το κείμενο είναι βασισμένο σε άρθρο του Γιάννη Καπνίδη
Designed & Developed by ANGRY PARROT
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
viewed_cookie_policy | 11 months | Χρησιμοποιείται για την αποθήκευση εάν ο χρήστης έχει συναινέσει ή όχι στη χρήση cookie. Δεν αποθηκεύει προσωπικά δεδομένα. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
mailchimp_landing_site | 1 month | Το cookie έχει οριστεί από το MailChimp ώστε να καταγράφει ποια σελίδα επισκέφτηκε για πρώτη φορά ο χρήστης. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_gat | 1 minute | Αυτό το cookie έχει εγκατασταθεί από το Google Universal Analytics για να περιορίσει το ποσοστό αιτημάτων και έτσι να περιορίσει τη συλλογή δεδομένων σε ιστότοπους υψηλής επισκεψιμότητας. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
CONSENT | 16 years 2 months 25 days 7 hours 8 minutes | Το YouTube ορίζει αυτό το cookie μέσω ενσωματωμένων βίντεο youtube και καταγράφει ανώνυμα στατιστικά δεδομένα. |
_ga | 2 years | Το cookie _ga, εγκατεστημένο από το Google Analytics, υπολογίζει τα δεδομένα επισκεπτών, περιόδων σύνδεσης και καμπάνιας και παρακολουθεί επίσης τη χρήση του ιστότοπου για την αναφορά αναλυτικών στοιχείων του ιστότοπου. Το cookie αποθηκεύει πληροφορίες ανώνυμα και εκχωρεί έναν τυχαίο αριθμό που αναγνωρίζει μοναδικούς επισκέπτες. |
_gat_gtag_UA_17266351_3 | 1 minute | Ορίστηκε από την Google για να ξεχωρίζει τους χρήστες. |
_gid | 1 day | Εγκατεστημένο από το Google Analytics, το _gid cookie αποθηκεύει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που οι επισκέπτες χρησιμοποιούν έναν ιστότοπο, ενώ παράλληλα δημιουργεί μια αναλυτική αναφορά της απόδοσης του ιστότοπου. Ορισμένα από τα δεδομένα που συλλέγονται περιλαμβάνουν τον αριθμό των επισκεπτών, την πηγή τους και τις σελίδες που επισκέπτονται ανώνυμα. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
IDE | 1 year 24 days | Τα cookie Google DoubleClick IDE χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση πληροφοριών σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο ο χρήστης χρησιμοποιεί τον ιστότοπο για να τους παρουσιάζει σχετικές διαφημίσεις και σύμφωνα με το προφίλ χρήστη. |
test_cookie | 15 minutes | Το test_cookie έχει οριστεί από το doubleclick.net και χρησιμοποιείται για να καθορίσει εάν το πρόγραμμα περιήγησης του χρήστη υποστηρίζει cookie.
|
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | Ένα cookie που έχει οριστεί από το YouTube για τη μέτρηση του εύρους ζώνης που καθορίζει εάν ο χρήστης λαμβάνει τη νέα ή την παλιά διεπαφή προγράμματος αναπαραγωγής. |
YSC | session | Το cookie YSC έχει οριστεί από το Youtube και χρησιμοποιείται για την παρακολούθηση των προβολών των ενσωματωμένων βίντεο στις σελίδες του Youtube. |
yt.innertube::nextId | never | Αυτό το cookie, που έχει οριστεί από το YouTube, καταχωρεί ένα μοναδικό αναγνωριστικό για την αποθήκευση δεδομένων για τα βίντεο από το YouTube που έχει δει ο χρήστης. |
yt.innertube::requests | never | Αυτό το cookie, που έχει οριστεί από το YouTube, καταχωρεί ένα μοναδικό αναγνωριστικό για την αποθήκευση δεδομένων για τα βίντεο από το YouTube που έχει δει ο χρήστης. |
We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.
To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.
This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.
Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.
If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email
Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:
Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all of the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.
These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.
Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside of it.
Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.
We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers), both for Windows and for MAC users.
Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs, there may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to